Corpul complet curățați să piardă în greutate

Modalități de înmulțire cu greutate de calitate

corpul complet curățați să piardă în greutate incapacitatea acneei de a pierde in greutate

Curățați regulile de încărcare pentru corpul natural by Hugo Rivera Share on Facebook Share on Twitter Cresterea greutatii si a masei musculare minimizand grasimea Cum poți să faci o masă? În termeni simpli, înseamnă să mănânci mai mult și să te antrenezi mai greu pentru a câștiga greutate musculară.

Cum să vă curățați corpul pentru a pierde în greutate ?

În timp ce majoritatea dintre noi, care practică culturismul, încearcă să-și piardă grăsimea pe măsură ce câștigem mușchi, există unii oameni care sunt interesați să se grăbească. Ar putea exista mai multe motive pentru aceasta: Un culturist al cărui metabolism este atât de mare încât necesită un plan potrivit doar pentru câștigul exclusiv al mușchilor; așa-numitul hardgainer. O persoană care practică un sport, cum ar fi fotbalul, care poate necesita o anumită greutate. Un culturist care vrea pur si simplu sa mearga la o clasa de greutate daca concureaza sau care vrea pur si simplu sa mearga pe o faza exclusiva de castig muscular cum fac majoritatea culturistilor in timpul iernii.

Cum să piardă în greutate

Calea potrivită pentru înmagazinare Ca totul, există o cale corectă și un mod greșit de a face lucrurile. Pentru a obține o greutate de calitate, substanțele nutritive folosite trebuie să fie de înaltă calitate.

În timp ce unii agenți de hrănire au un metabolism atât de rapid încât să poată beneficia și de adăugarea de alimente înșelătoare în planul lor de nutriție, cea mai bună modalitate de a câștiga greutate este printr-o creștere planificată și controlată a aportului de macronutrienți.

corpul complet curățați să piardă în greutate cum să mănânci arzătorul de grăsime api avansat

Asigurând că calitatea nutrienților este mare cum ar fi carbohidrații cu indice glicemic scăzut, proteinele cu conținut scăzut de grăsimi și grăsimile de înaltă calitatecâștigul de greutate musculară este optimizat, iar greutatea în grăsime este redusă la minimum.

Cu toate acestea, pentru ca o fază globală să fie eficientă, trebuie executată în mod corpul complet curățați să piardă în greutate. În caz contrar, veți ajunge să câștigați mult prea mult grăsime corporală, care, la sfârșitul zilei, dacă doriți să arătați bine pentru plajă în timpul verii sau să participați la o competiție de culturism, va trebui să pierdeți oricum.

Când se înmulțește Mai intai, cresterea corpul complet curățați să piardă în greutate inseamna sa mananci totul in ochi si sa incerci sa te ridici cat mai greu, sperand ca tot cresterea in greutate va avea forma musculara.

Această strategie veche de școală va duce doar la câștiguri excesive de grăsime.

Cum să piardă în greutate de 5 kg și să nu mănânce după șase

Cel mai bun moment, după părerea mea, de a mări în sus este după ce ardeți grăsimea burtă după menopauză fost dieta pentru o perioadă lungă de timp. În acest moment, corpul dumneavoastră va acționa ca un burete și va absorbi toate substanțele nutritive pe care le dați la o eficiență maximă ca răspuns la faptul că nu a primit un astfel de aflux de nutrienți pentru un timp.

Încărcarea de bază Acestea fiind spuse, știți că în timp ce majoritatea greutății pe care o veți câștiga va fi sub formă de mușchi, unele dintre ele vor fi sub formă de grăsimi indiferent cât de bună este dieta ta. Motivul pentru aceasta este faptul că, într-o stare de excedent corpul complet curățați să piardă în greutate atunci când hrăniți corpul cu mai multe calorii decât ceea ce este arsunele dintre aceste calorii sunt stocate ca grăsimi corporale.

Cu toate acestea, prin îmbogățirea pe alimente bune, prin antrenament tare și pornind de la un procent scăzut de grăsime corporală, veți reduce la minimum câștigul de grăsime și veți maximiza câștigul de masei musculare.

Prin urmare, împărțiți cu 40 și care vă va oferi numărul de mese pe care trebuie să le consumați pe zi.

  1. Cum să piardă în greutate de 5 kg și să nu mănânce după șase
  2. Pierde aplicația de grăsime corporală

În acest exemplu, producătorul de culturari de de lb va trebui să mănânce, în jur de mese pe zi, distanțate cu cel puțin 90 de minute între masă și maxim 3 ore. Bulking Up Basic 2 Creșteți aportul de carbohidrați la între 1, grame de carbohidrați pe kilogram de greutate corporală. Pentru a câștiga musculare, va fi necesară o creștere a carbohidraților pentru a vă menține nivelul ridicat de energie și, astfel, pentru a vă alimenta antrenamentele și pentru a vă ajuta să transferați aminoacizii din proteinele dvs.

Cum să piardă în greutate după 40 de ani o femeie: o nutriție adecvată

De asemenea, asigurați-vă că mâncați jumătate din carbohidrații dvs. De exemplu, producătorul de cultură ipotetic de de lb, care își începe planul în vrac la de grame de carbohidrați pe zi greutate corporală x 1,5va împărți de grame jumătate din necesarul zilnic între masă de dimineață și masă după antrenament astfel încât ajunge la 75 de grame de carbohidrați.

Carbohidrații de masă de dimineață vor fi carbohidrați glicemici complexi, în timp ce masa post-antrenament va fi jumătate simplă și jumătate complexă.

Restul de de grame vor fi împărțite în restul meselor. Întotdeauna am sfătui să nu mănânce carbohidrații complexi după ora cu excepția cazului în care masa după post-antrenament vine după acel momentdeoarece sensibilitatea la insulină acceptarea organismului de insulină hormonală scade noaptea și, prin urmare, există un risc mai mare de depozitarea caloriilor pe bază de carbohidrați pe timp de noapte, dacă nu vă instruiți, caz în care sensibilitatea la insulină este optimizată.

În cele din urmă, asigurați-vă că aveți aproximativ de grame de carbohidrați fibroși, cum ar fi fasole verde sau broccoli, la prânz și cu de grame mai mult la cină, deoarece acestea vă vor ajuta să vă mențineți tractul digestiv curat și gata să acceptați noi nutrienți, maximizând astfel utilizarea nutrienților.

corpul complet curățați să piardă în greutate pierde in greutate rugby

Bulking Up Basic 3 Creșteți aportul de grăsimi bune. Unele grăsimi sunt necesare pentru a asigura o producție hormonală bună și, prin urmare, o creștere a mușchilor.

Produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi. Legume în formă fiartă. Produse interzise Excludeți alimentele care conțin carbohidrați rapizi. Au o mulțime de calorii, un indice glicemic ridicat și, în curând, vor să mănânce din nou.

Eliminați toate grăsimile și vedeți nivelul de testosteron să faceți scufundări. Organismul are nevoie de grăsimi precum acizii grași Omega esențiali, pentru a asigura o producție hormonală adecvată și funcția creierului.

Aceste uleiuri sunt esentiale pentru ca organismul nu le poate produce si ajuta la multe lucruri, cum ar fi recuperarea sporita datorita inflamatiei reduse, partitionarea sporita a nutrientilor datorita capacitatii lor de a neutraliza enzimele necesare depozitarii grasimilor deci aceasta inseamna ca mai multe calorii merg spre productia musculara si mai putin la grăsime și chiar ajută la îmbunătățirea stării de spirit! Pentru a obține grasimile bune, păstrați grasimile esențiale la 3 linguri pe zi pentru meridia pierde grăsime și 1,5 pentru femei sub formă de ulei de semințe de in, ulei de pește sau ulei de măsline de conserve extra virgin.

corpul complet curățați să piardă în greutate bmi 20 doresc să piardă în greutate

Mi-am împărțit grăsimile între cele două mese cu conținut scăzut de carbohidrați, care sunt mesele 7 și 8. Motivul pentru care îmi place să fac acest lucru este că ele elimină poftele mele de dulciuri pe timp de noapte care vin ca rezultat al consumului redus de carbohidrați în acest moment. De asemenea, dacă mănânc grăsimile mai devreme în timpul zilei cu carbohidrații mei, îmi ucid complet pofta de mâncare și mă îngreunează să consum o cantitate de carbohidrați de care trebuie să mănânc. Obțineți acizi grași esențiali în dieta dvs.

corpul complet curățați să piardă în greutate cum a pierdut în greutate elle ip

Alte suplimente populare pentru înmulțire sunt creatina și glutamina. Suplimentarea bazei de culturism.

Asevedeași