Cum de a pierde adolescentul de grăsime coapsei, Exerciții de ardere a grăsimilor pentru adolescenți - Exercițiu

Pierd adolescentul de grăsime abdominală

dieta pentru slabit 15 kg

Nivelul crescut de activitate Adolescenții au nevoie de mai multe calorii pentru energie decât adulții pentru a sprijini creșterea și dezvoltarea - cu toate acestea, dacă consumă prea multe calorii și nu obțin suficient exerciții fizice, vor câștiga în greutate.

Pierderea grăsimii stomacale pentru băieții adolescenți nu este benefică doar pentru aspectul lor, ci și pentru sănătatea lor.

Pierd adolescentul de grăsime abdominală

Excesul de grăsime stomacală, în special, poate fi un predictor pentru bolile legate de greutate atât la adulți, cât și la copii. Combinația dintre o dietă cu calorii reduse și o activitate fizică crescută este cea mai bună metodă pentru ca băieții adolescenți să slăbească.

pierde hostelul de greutate

Adolescenții ar trebui să-și reducă aportul de alimente grase, zaharoase și procesate cum de a pierde adolescentul de grăsime coapsei a pierde grăsimea stomacului. Un băiat adolescent poate ridica greutăți și construi mușchi, ceea ce va duce la creșterea în greutate, dar dacă tot mănâncă mai multe calorii decât are nevoie, va continua să-și crească depozitele de grăsimi în același timp.

Caloriile sunt moneda energetică, iar băieții au nevoie de suficient pentru a-și susține funcțiile fiziologice, activitățile zilnice și exercițiile fizice.

O circumferință abdominală mai mare de cm la bărbați sau de 88 cm la femei indică un risc mare, o circumferință abdominală mai mică de 94 cm la bărbați sau de 80 cm la. Pierd adolescentul de grăsime abdominală Măsurile de peste cm la bărbați și 88 cm la femei sunt cunoscute sub numele de obezitate abdominală. Independent de valoarea indicelui de masă corporală, distribuția grăsimii corporale poate varia de la o persoană la alta în funcție de caracteristicile genetice, gen, patologii asociate, stil de viață etc.

Când obțin mai multe calorii decât au nevoie, organismul stochează excesul sub formă de grăsime, economisindu-l în celulele grase pentru nevoile viitoare. Pentru a pierde grăsimea, băieții trebuie să intre într-un deficit de calorii, în care caloriile pe care le consumă sunt mai puține decât caloriile pe care le cheltuiesc în fiecare zi.

Apoi, corpul va fi obligat să apeleze la grăsimea stocată pentru energie, iar depozitele de grăsimi vor scădea. Câștigul de grăsime nu apare de obicei într-o singură zonă a corpului; în plus față de grăsimea din stomac, un băiat adolescent are probabil depozitare de grăsimi în alte zone ale corpului său, cum ar fi fața și brațele.

  • Pierdeți grăsimea pe coapsele interne într-o lună 2
  • Urmați acești pași simpli pentru a pierde definitiv grăsimea interioară a coapsei

Este important să înțelegeți că băieții nu pot reduce la vedere - sau nu vizează doar zona abdominală pentru pierderea de grăsime, de exemplu. Trebuie să-și schimbe compoziția generală a corpului și în cele din urmă vor vedea o reducere a grăsimii stomacale.

Acțiune E-mail Deși s-ar putea să nu recunoaștem acest lucru, mulți dintre noi invidiază micul decalaj al coapsei. Dar, uneori, simți că nu va fi niciodată atins, așa că, mai degrabă decât să încercăm să ne tonifiez picioarele, ne așezăm pe canapea și bem încă o sifon.

De câte calorii au nevoie adolescenții? Punctul de plecare al unui plan de dietă pentru adolescenți pentru stomacul plat este să-ți dai seama de nevoile zilnice de calorii. De câte calorii are nevoie de un băiat adolescent se bazează pe vârsta și nivelul său de activitate.

trucuri ca sa slabesti mai repede

Conform Ghidului dietetic pentru americani, băieții sedentari care au 13 și 14 ani au nevoie de 2. Sedentarismul înseamnă că nu au altă activitate decât cea cerută de cerințele fizice ale vieții de zi cu zi.

Exerciții de ardere a grăsimilor pentru adolescenți

Băieții de treisprezece și 14 ani, care sunt moderat activi, ceea ce înseamnă că obțin zilnic un exercițiu echivalent cu mersul de 1, 5 până la 3 mile într-un ritm moderat, au nevoie de 2, până la 2. Băieții de aceeași vârstă care sunt activi, cu un nivel de activitate zilnic egal cu mersul mai mult de 3 mile pe zi într-un ritm moderat, au nevoie de 2. La 15 ani, băieții sedentari au nevoie de 2.

Între 16 și 18 ani, nevoile zilnice de calorii cresc la 2. Cum de a pierde adolescentul de grăsime coapsei în final, băieții de 19 ani au nevoie de 2.

Urmați acești pași simpli pentru a pierde definitiv grăsimea interioară a coapsei

Dieta calorie redusă Reducerea aportului caloric și îmbunătățirea calității dietei unui adolescent sunt cele mai importante două componente ale pierderii de grăsime. În mod obișnuit, simpla îmbunătățire a calității dietei va reduce automat aportul de calorii, deoarece alimentele sănătoase bogate în nutrienți sunt în general mai scăzute în calorii decât alimentele sărace în nutrienți. Mulți adolescenți mănâncă prea multe alimente procesate, grase și zaharoase; reducerea cantității acestor alimente nesănătoase pe care un băiat adolescent le consumă și creșterea aportului de alimente nutritive îi va scădea aportul de calorii, îi va îmbunătăți alimentația și îl va ajuta să se simtă mai plin cu mai puține alimente.

arderea omului de burtă

Asevedeași