Cum să pierdeți grăsimea ca un culturist

Forum de arte marțiale, sporturi de contact, culturism, fitness, sănătate

Cunoaște-ți riscurile Dacă doriți să începeți culturismul după vârsta de 30 de ani, modificările mici ale antrenamentului și dietei vă pot ajuta să obțineți câștigurile pe care le căutați, păstrându-vă totuși în siguranță. Aceste modificări vă vor permite să creșteți definiția musculară, să câștigați masa musculară și să pierdeți grăsime corporală. Bacsis Evita suprainstruire în timp ce vă formați la Puteți atinge acest obiectiv lucrând printr-un ciclu de formare cunoscut sub numele de periodizareconform unei lucrări din în rapoarte de medicină preventivă.

ușor de făcut mese de pierdere în greutate pierde în greutate grădinărit

Culturismul după 30 este posibil Cea mai provocatoare parte a culturismului după 30 de ani este că devine mai greu să construiți mușchi pe măsură ce îmbătrâniți. Un articol din din Aging Research Reviews a arătat că puteți pierde echilibrul dintre construirea musculară și defalcarea musculară în timpul îmbătrânirii.

Pot începe culturismul în anii 30 de ani? - Sănătate -

Modificările biochimice și moleculare ajută la medierea acestei schimbări, deși oamenii de știință zgârie doar suprafața acestei cercetări. Dacă doriți să începeți culturismul, începeți să câștigați cât mai multă masă musculară posibil înainte de vârsta de 40 de ani. Exercițiile de rezistență, cum ar fi haltere, vă oferă o opțiune excelentă, dar va trebui să lucrați cât mai inteligent și cât mai greu.

Creșterea volumului de antrenament vă va oferi cel mai mare anabolice efecte. Pentru un culturist cu un program încărcat, cum să pierdeți grăsimea ca un culturist strategii specializate care vă pot ajuta să economisiți timp.

Face picături, de exemplu, vă va ajuta să atingeți cu ușurință acest obiectiv. Cu această tehnică, continuați să vă exercitați cu o greutate mai mică atunci când eșuați la o greutate mai mare. Seturile de picături pot crește rapid volumul de antrenament și, astfel, pot provoca câștiguri și mai mari.

Maximizați pierderea de grăsime Cum poți slăbi în 1 săptămână

Urmați o dietă rezonabilă Nu poți câștiga masă și pierde grăsime fără a urma o dietă bine echilibrată. Poate că ți-ai neglijat dieta când erai mai tânăr, dar trebuie să faci alegeri mai bune acum.

fat burning f cât timp să piardă în greutate după avort

La fel de important, veți dori să obțineți suficient micronutrienți - vitamine si minerale. Este posibil să nu aveți nevoie de atâtea calorii pe măsură ce îmbătrâniți.

slabire pentru burta cum să ardeți grăsime din corp

De exemplu, liniile directoare dietetice pentru americani recomandă ca americanii activi să mănânce cu de calorii mai puțin la 30 de ani decât la 20 de ani.

Această strategie esențială a restricție de energie vă va ajuta să câștigați definiție pe măsură ce tăiați grăsimea. Construcție și tăiere Culturistii lucrează de obicei prin cicluri de construcție și tăiere. American Council on Exercise descrie un program de cum să pierdeți grăsimea ca un culturist de un an care începe cu antrenamente concepute de Arnold Schwarzenegger pentru definirea și creșterea mușchilor.

Cunoașteți Winstrol (steroizi anabolizanți) și efectele sale adverse dăunătoare.

Anul se încheie cu o fază de recuperare și odihnă, care vă oferă posibilitatea de a vă reduce grăsimea corporală. Puteți face fiecare fază atât timp cât doriți, dar va trebui să vă schimbați dieta în fiecare fază. De exemplu, mâncați bart mercyme pierdere în greutate mult în timpul fazei de construcție și mai puțin în timpul fazei de tăiere.

Începând cu vârsta de 30 de ani, este important să controlați activitatea fizică și calitatea dietei pentru a vă asigura că organismul dumneavoastră folosește în mod corespunzător proteine.

Puteți obține mai multe beneficii pentru sănătate prin creșterea aportului de proteine. Carbohidrați: Puteți reduce consumul de carbohidrați în timpul fazei de tăiere, dar este posibil să nu doriți să le tăiați în faza de construcție.

thc thc pentru pierderea în greutate frances dulgher pierdere în greutate

O lucrare din publicată în Nutrients a arătat că adulții de vârstă mijlocie care urmează o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați au arătat scăderi ale performanței la efort și niveluri de colesterol nesănătos după câțiva ani. Efectele negative asupra performanței pot apărea în câteva săptămâni în această grupă de vârstă. Utilizarea periodizării vă poate ajuta să preveniți aceste probleme potențiale. Gras: Incorporați mai multe grăsimi bune în dieta dvs. O dietă bogată în grăsimi sănătoase, cum ar fi omega-3, vă menține nivelul de testosteron ridicat, ajutându-vă să luptați împotriva scăderii legate de vârstă a acestui hormon anabolic.

În schimb, urmați o dietă cu conținut scăzut de grăsimi în timpul fazei de tăiere. Sportivii care doresc să piardă grăsimea corporală ar trebui să obțină între 0,5 și 1 grame de grăsime pentru fiecare kilogram de greutate corporală. Creșteți-vă metabolismul Capacitatea aerobă începe să scadă la vârsta de 30 de ani.

Dieta de Culturist - Aduce rezultate? Pro \u0026 Contra

Un motiv major al acestei modificări este scăderea masei musculare active din punct de vedere metabolic și creșterea grăsimii inactive din punct de vedere metabolic. Astfel, adăugarea de mușchi vă oferă o modalitate ușoară de a vă crește metabolismul.

Related Content

Fiecare kilogram de mușchi pe care îl câștigi vă va îmbunătăți metabolismul de odihnă cu 5 calorii în fiecare zi. Există mai multe modalități de a vă stimula metabolismul. De exemplu, un raport din din Arhivele de fiziologie și biochimie cum să pierdeți grăsimea ca un culturist arătat că opt sesiuni de exerciții de rezistență pe o perioadă de 3 săptămâni au crescut metabolismul bărbaților de vârstă mijlocie.

Suplimentele nutriționale precum cofeina cresc, de asemenea, metabolismul în această grupă de vârstă. Un articol din din Jurnalul canadian de fiziologie și farmacologie pierdeți în greutate înainte de perioada dvs arătat că o singură doză de cofeină a declanșat ketogeneza timp de câteva ore la adulții sănătoși.

Această modificare a metabolismului a fost de două ori mai mare decât cea așteptată de la un post peste noapte.

mâncăruri sănătoase delicioase pentru a pierde în greutate margaret m slimming pant xl

Combinați tratamente pentru a crește metabolismul Combinarea exercițiului aerob cu antrenamentul de rezistență vă afectează, de asemenea, în mod pozitiv metabolismul, potrivit unei lucrări din publicată în Journal of Exercise Nutrition and Biochemistry. Făcând această combinație de două ori pe săptămână timp de șase luni crește factorul neurotrofic derivat din creier, BDNF, la femeile de vârstă mijlocie.

„Culturând o obsesie”, este așa? - Blog de nutriție XXL

Această proteină vă reglează metabolismul, făcându-vă să vă simțiți plin. Ai grijă de articulațiile tale Îmbătrânirea provoacă modificări ale cartilajului articular care pot duce la vătămări sau boli.

Pentru a gestiona această schimbare, ar trebui să reduceți treptat volumul de antrenament pe măsură ce îmbătrâniți. Îndepărtarea exercițiilor cu o singură articulație, cum ar fi extensiile picioarelor și buclele bicepsului din rutină, vă poate ajuta să atingeți acest obiectiv.

Această strategie scade stresul și oboseala articulațiilor fără a vă sacrifica câștigurile câștigate din greu. Alte modalități de a vă îngriji articulațiile includ: Tratamente naturale precum curcumina pentru a ajuta la scăderea inflamației și a durerii Încălzire strategică și glazură Tehnica adecvată Concentrați-vă pe definiția musculară Scăderile legate de vârstă ale nivelului de testosteron încep la vârsta de 30 de ani la bărbați.

pierderea în greutate când ați făcut alăptarea pierdere de grăsime de masă de seară

Femeile au niveluri mai scăzute de testosteron, dar o scădere lentă și constantă legată de vârstă are loc și la această vârstă. Acest declin vă va scădea masa musculară, ceea ce va face mai dificilă creșterea volumului pe măsură ce îmbătrâniți. Cu toate acestea, puteți compensa lipsa masei musculare concentrându-vă pe definirea mușchilor în timpul îmbătrânirii.

Culturistii apreciază definiția musculară la fel de mult ca și compoziția corpului și masa musculară. Puteți crește definiția musculară făcând contracții cum să pierdeți grăsimea ca un culturist rapide. Exemplele acestor mișcări includ salturi și salturi explozive. Folosiți suplimente naturale Scăderea testosteronului legată de vârstă poate duce la rezistență anabolică la adulții în vârstă. În această stare, corpul dumneavoastră poate fi mai puțin receptiv la aminoacizi. Astfel, aportul abundent de aminoacizi esențiali este esențial pentru prevenirea pierderii musculare legate de vârstă.

  • Femei și antrenament pentru greutate: pierdeți frica de a pierde grăsimea! - Culturism
  • Poți lua arzătoare de grăsime în timp ce ești Anavar ca și cum ai folosi steroizi anabolizanți
  • Cum să pierzi grăsime sub piept - Forum de arte marțiale, sporturi de contact, culturism,
  • Dieta pentru culturistii in greutate
  • Culturism Rezumat articol: Femeile nu pot deveni voluminoae pur și implu făcând antrenamente în greutate.
  • Avicii pierde greutatea

Asevedeași