Dieta de slabire mediteraneana. Dieta mediteraneana: exemplu de meniu pentru o saptamana

Dieta mediteraneană: cum am slăbit 2 kilograme în 5 zile, fără să mă înfometez

umflate cu axă limbă limfată pierdere în greutate

Dietă Dieta mediteraneana: exemplu de meniu pentru o saptamana Dieta mediteraneana ➽ meniu ➽ plan alimentar ➽ meniul pentru o saptamana ➽ lista de cumparaturi in dieta mediteraneana ➽ alimente permise ➽ Afla pe DOC. Autor: Dr. Dieta mediteraneana: exemplu de meniu pentru o saptamana Cercetatorii spun ca persoanele care au adoptat o dieta mediteraneana oamenii din dieta de slabire mediteraneana precum Italia si Grecia dieta de slabire mediteraneana extrem de sanatoase, comparativ cu alte populatii ale lumii.

Numeroase studii au aratat ca dieta mediteraneana poate sa ajute la scaderea in greutate si poate ajuta la prevenirea infarctului miocardic, a accidentului vascular cerebral, a diabetului de tip 2 si a decesului prematur.

pierde în greutate scoția

Insa nu uita sa ceri sfatul unui medic inainte de a urma dieta. Luni: Micul dejun: iaurt grecesc cu capsuni si fulgi de ovaz. Pranzul: focaccia cu masline sau pita cu multa salata de legume frunse de salata ,castraveti, ardei, rosii cherry stropite cu ulei si lamaie cu calamari la gratar.

Cina: O salata mare de ton cu un ou fiert tare, porumb dulce sau linte, frunze de rucola, iceberg, salata verde, rosii, ceapa vrede, usturoi verde, cu dressing de ulei de masline si lamaie, condimente Marti: Micul dejun: terci de ovaz adica cereale pentru micul dejun, lasate la inmuiat cu stafide.

pierderea în greutate în 12 zile

Pranzul: Salata de ton de exemplu ce ti-a ramas din seara precedenta. Cina: Salata cu rosii, masline si branza feta, stropite cu ulei de masline, piper si coriandru.

Dieta mediteraneană: cum am slăbit 2 kilograme în 5 zile, fără să mă înfometez

Miercuri: Micul dejun: omleta cu legume, rosii si ceapa. Un singur fruct e recomandat.

pierderea în greutate health nerd

Pranzul: o salata mare cu mai multe feluri de frunze, rosii, ceapa, bucati de dovlecei trasi la tigaie, cu branza si legume proaspete. Cina: lasagna mediteraneana, adica gatita fara carne, doar cu legume tocate, la care se pot adauga ciuperci taiate cubutele, eventual compozitia trasa la tigaie, cu ulei de masline si condimentate cu ierburi proaspete si uscate Joi: Micul dejun: iaurt cu felii de fructe si cateva nuci caju, macadamia, nuci brazilienearahide sau seminte de dovleac sau floarea soarelui.

Pranzul: o portie de lasagna ramasa de la cina de seara trecuta.

🍀 Dieta mediteraneană: singura dietă care poate fi practicată toată viaţa (meniu 7 zile)

Cina: Somon la cuptor sau pe grill, servit cu orez brun si garnitura de legume. Vineri: Micul dejun: oua si legume, prajite putin in ulei de masline.

Dieta de slabire mediteraneana însă m-a făcut să ţin dieta mediteraneană cu care am slăbit 2kg. Dintotdeauna am fost genul acela de persoană care poate mânca orice fără să-şi facă probleme de kilogramele în plus. Când eram în perioada adolescenţei, mi se părea frustrant că sunt slabă. Aveam undeva la de kilograme, cu toate că arătam şi mă simţeam de mai puţin şi, deşi toate fetele din liceu spuneau că mă invidiază pentru felul în care arăt, eu tot încercam să mai pun câteva kilograme în plus. Le puneam, dar nu se vedeau, iar asta pentru că aveam un corp tonifiat datorită activităţilor fizice pe care le făceam aproape în fiecare zi.

Pranzul: iaurt grecesc cu capsuni, fulgi de ovaz 50g si 5 nuci. Cina:cotlete de miel la gratar, cu salata verde, aromata cu chives sau ceapa verde, dressing de lime si ulei de masline extravirgin Sambata: Micul dejun: terci de tarate de ovaz cuo man de stafide, nuci si un mar taiat in cubulete, scortisoara.

trans grăsime arde off

Pranzul: fructe de mare- caracatita la gratar- cu legume trase la tigaie dovlecel, cartof dulce taiat subtire, vanata, ardei capia si mozarella. Cina: pizza mediteraneana, facuta cu faina din grau integral,in blat extrem de subtire, iar deasupra cu putina branza, legume, ruccola proaspata si masline.

Dieta mediteraneana: exemplu de meniu pentru o saptamana

Duminica: Micul dejun: omleta cu legume, rosii cherry si masline. Pranzul: doua felii ramase de la pizza de seara trecuta, stropite cu ulei extravirgin proaspat Cina: pui sau curcan la gratar, cu legume trase la tigaie dovlecel, vinete, ardei, felii subtiri de castravete, buchetele mici de broccoli. O lista de cumparaturi simpla pentru cei care tin dieta mediteraneana: legume: morcovi, ceapa, broccoli, spanac, kale, usturoi, etc.

Asevedeași