Kimchi beneficii de scădere în greutate

Beneficiile pentru sănătate ale Kimchi Ce este și ce este bine pentru tine

Deoarece kimchiul conține adesea mai multe legume verzi, cum ar fi varza, țelina și spanacul, este de obicei o sursă excelentă de nutrienți.

9 BENEFICII SURPRINZĂTOARE DE KIMCHI - NUTRIȚIE -

Vitamina K joacă un rol important în multe funcții corporale, incluzând metabolismul osos și coagularea sângelui, în timp ce riboflavina ajută la reglarea producției de energie, a creșterii celulare și a metabolismului 6, 7.

Mai mult, procesul de fermentare poate dezvolta suplimente nutritive care sunt mai ușor absorbite de corp 8, 9, Conține probiotice Procesul de lacto-fermentare prin care suferă kimchi-ul îl face deosebit de unic. Alimentele fermentate nu numai că au o durată de valabilitate extinsă, ci și un gust și aromă îmbunătățite Fermentarea apare atunci când amidonul sau zahărul este transformat în alcool sau acid de către organisme precum drojdia, mucegaiul sau bacteriile.

Lacto-fermentația folosește bacteria Lactobacillus pentru a descompune zaharurile în acidul lactic, ceea ce conferă kimchi-ului caracterul său acru.

9 Beneficii surprinzătoare ale lui Kimchi

Atunci când este luată ca un supliment, Această bacterie în sine poate avea mai multe beneficii, inclusiv tratarea afecțiunilor precum fânul de fân și anumite tipuri de diaree 12, 13, 14, Fermentarea creează, de asemenea, un mediu care permite altor bacterii prietene să prospere și să se înmulțească.

Acestea includ probioticele, care sunt microorganisme vii care oferă beneficii pentru sănătate atunci când sunt consumate în cantități mari 16, De fapt, acestea sunt legate de protecția sau de îmbunătățirea mai multor condiții, inclusiv: anumite tipuri de cancer 18, 19, 20 frigul comun 21 sănătate gastro-intestinală 11, 23, 24, 25, 26 sănătate cardiacă 27 sănătate mintală 28 afecțiuni ale pielii 29, 30, 31, 32 Rețineți că multe dintre aceste descoperiri sunt legate de suplimente probiotice cu doze mari și nu de cantitățile găsite într-o porție normală de kimchi.

Se crede că probioticele din kimchi sunt responsabile pentru multe dintre beneficiile sale. Cu toate acestea, este nevoie de mai multe cercetări cu privire la efectele specifice ale probioticelor din alimentele fermentate 9, 33, Îți poate consolida sistemul imunitar Lactobacillus bacteriei în Kimchi poate stimula sanatatea sistemului imunitar.

1. Nutrient dens

Într-un studiu realizat la șoareci, cei injectați cu Lactobacillus plantarum - o tulpină specifică care este comună în kimchi și alte alimente fermentate - au avut niveluri mai mici de TNF alfa, un marker inflamator decât grupul martor Deoarece nivelurile TNF alfa sunt adesea crescute în timpul infecției și bolilor, o scădere indică faptul că sistemul imunitar funcționează eficient 36, Un studiu pe eprubetă care a izolat Lactobacillus plantarum din kimchi a demonstrat, de asemenea, că această bacterie are efecte de ultrasunete efecte secundare a imunității Deși aceste rezultate sunt promițătoare, este necesară cercetarea umană.

Poate reduce inflamația Probioticele și compușii activi din kimchi și alte alimente fermentate pot ajuta la combaterea inflamației 39, De exemplu, un studiu de șoarece a relevat faptul că HDMPPA, unul dintre compușii principali din kimchi, a îmbunătățit sănătatea vaselor de sânge prin suprimarea inflamației Într-un alt studiu efectuat la șoarece, un extract de kimchi de 91 mg per kilogramă de greutate corporală kimchi beneficii de scădere în greutate pe kg administrat zilnic timp de 2 săptămâni a scăzut nivelurile de enzime legate de inflamație Între timp, un studiu pe eprubetă a confirmat că HDMPPA afișează proprietăți antiinflamatorii prin blocarea și suprimarea eliberării compușilor inflamatori Cu toate acestea, studiile umane lipsesc.

kimchi beneficii de scădere în greutate

Poate încetini îmbătrânirea Inflamația cronică nu este asociată numai cu numeroase boli, dar accelerează și procesul de îmbătrânire. Totuși, kimchi-ul prelungește viața celulară prin încetinirea acestui proces.

2. Conține probiotice

Într-un studiu pe eprubetă, celulele umane tratate cu kimchi au demonstrat o creștere a viabilității, care măsoară sănătatea totală a celulelor - și au arătat o durată de viață extinsă indiferent de vârsta lor Cu toate acestea, cercetarea generală lipsește.

Sunt necesare multe alte studii înainte ca kimchiul să poată fi recomandat ca tratament anti-îmbătrânire. Poate preveni infecțiile cu drojdie Probioticele și bacteriile sănătoase ale lui Kimchi pot ajuta la prevenirea infecțiilor cu drojdie.

Pagina principala Ce este Kimchi? Și ar trebui să-l mănânci?

Infecțiile cu drojdii vaginale apar atunci când ciuperca Candidacare cofeina crește pierderea în greutate în mod normal inofensivă, se înmulțește rapid în interiorul vaginului.

Peste 1,4 milioane de femei din Statele Unite sunt tratate pentru această afecțiune în fiecare an Deoarece această ciupercă poate dezvolta rezistență la antibiotice, mulți cercetători caută tratamente naturiste.

Ce este Kimchi?

Studiile efectuate pe eprubete și pe animale sugerează că anumite tulpini de Lactobacillus combat Candida. Un studiu test-tub a descoperit chiar că tulpini multiple izolate din kimchi au prezentat activitate antimicrobiană împotriva acestei ciuperci 46, 47, Indiferent, sunt necesare cercetări suplimentare.

Poate ajuta scăderea în greutate Kimchi-urile proaspete și fermentate au conținut redus de calorii și pot stimula pierderea în greutate Un studiu de 4 săptămâni la 22 de persoane cu exces de greutate a constatat că consumul de kimchi proaspete sau fermentate a contribuit la reducerea greutății corporale, a indicelui de masă corporală IMC și a grăsimii corporale.

În plus, soiul fermentat a scăzut nivelul de zahăr din sânge Rețineți că cei care au mâncat kimchi fermentați au prezentat îmbunătățiri semnificativ mai mari ale tensiunii arteriale și a procentului de grăsime corporală decât cei care au mâncat mâncarea proaspătă Nu este clar ce proprietăți ale kimchi sunt responsabile pentru efectele sale de pierdere în greutate - deși numărul scăzut de calorii, conținutul ridicat de fibre și probioticele ar putea juca un rol.

CUM SE FACE KIMCHI - rețeta coreeană - Bucătar Maniac

Poate susține sănătatea inimii Cercetările indică faptul că kimchiul poate reduce riscul de boli de inimă Acest lucru se poate datora proprietăților sale anti-inflamatorii, deoarece dovezi recente sugerează că inflamația poate fi o cauză de bază a bolilor de inimă 52, 53, În plus, extractul de kimchi părea să suprime creșterea grăsimilor Acest lucru este important deoarece acumularea de grăsime în aceste zone poate contribui la boli de inimă.

Între timp, un studiu săptămânal la de persoane a constatat că consumul de 0,5—7,5 uncii grame de kimchi a scăzut zilnic semnificativ glicemia, colesterolul total și nivelul de colesterol LDL rău - toate acestea fiind factori de risc pentru boli de inimă La fel, este nevoie de mai multe cercetări umane.

Beneficiile mancarurilor si ingredientelor coreene

Usor de facut acasa Deși prepararea alimentelor fermentate poate părea o sarcină descurajantă, a face kimchi acasă este destul de simplu dacă respectați următorii pași 3 : Adună ingrediente la alegere, cum ar fi varza și alte legume proaspete, cum ar fi morcovul, ridichile și ceapa, plus ghimbir, usturoi, zahăr, sare, făină de orez, ulei de chili, pudră de chili sau fulgi de ardei, sos de pește și salvat creveți fermentați. Tăiați și spălați legumele proaspete alături de ghimbir și usturoi.

Întindeți sare între straturile de frunze de varză și lăsați-o să stea timp de ore. Turnati varza la fiecare 30 de minute pentru a distribui sarea uniform. Pentru a elimina excesul de sare, clătiți varza cu apă și scurgeți într-un colizor sau o kimchi beneficii de scădere în greutate.

Ajută la diabet Kimchi, pronunțat kim-chee, este un fel de mâncare găsit în bucătăria coreeană. Aroma sa unică vine din condimentele sale, precum și din legumele sărate și fermentate, cum ar fi varza sau ridichea. Fermentarea are beneficii enorme pentru sănătate, care au fost admirate la nivel global. Este pur și simplu un proces în care un carbohidrat este transformat într-un acid sau un alcool.

Se amestecă făina de orez, zahărul, ghimbirul, usturoiul, uleiul de chili, fulgii de ardei, kimchi beneficii de scădere în greutate de pește și salvarea într-o pastă, adăugând apă, dacă este necesar. Puteți utiliza mai multe sau mai puține dintre aceste ingrediente, în funcție de cât de puternic doriți să fie gustat de kimchi-ul vostru.

  • Beneficiile pentru sănătate ale Kimchi Ce este și ce este bine pentru tine
  • 9 BENEFICII SURPRINZĂTOARE ALE LUI KIMCHI - BUNASTARE -
  • 10 Beneficii surprinzătoare ale lui Kimchi - ionutg.ro

Aruncați legumele proaspete, inclusiv varza, în pastă până când toate legumele au fost complet acoperite. Împachetați amestecul într-un recipient mare sau borcan pentru depozitare, asigurându-vă că îl sigilați corect.

Lăsați kimchiul să fermenteze timp de cel puțin 3 zile la temperatura camerei sau până la 3 săptămâni la 39 ° F 4 ° C. Pentru a face o versiune potrivită kimchi beneficii de scădere în greutate vegetarieni și vegani, pur și simplu lăsați afară sosul de pește și salvarea. După fermentare, puteți refrigera kimchi-ul dvs.

Acesta va continua să fermenteze, dar într-un ritm mai lent, datorită temperaturii reci. Băutul, bombatul, un gust acru și o înmuiere a varză sunt perfect normale pentru kimchi.

1. Densitate nutritivă

Cu toate acestea, dacă observați un miros neplăcut sau semne de mucegai, cum ar fi un film alb deasupra mâncării, vasul dvs. Are kimchi dezavantaje? În general, cea mai mare problemă de siguranță cu kimchi este intoxicația alimentară 3.

Recent, acest fel de mâncare a fost legat de focare de E. Chiar dacă în mod obișnuit alimentele fermentate nu transportă agenți patogeni alimentari, ingredientele kimchi și adaptabilitatea agenților patogeni înseamnă că acesta este încă vulnerabil la bolile transmise de alimente. Ca atare, persoanele cu sisteme imunitare compromise ar putea dori să practice prudență cu kimchi.

kimchi beneficii de scădere în greutate

Deși persoanele cu hipertensiune arterială pot avea îngrijorări cu privire la conținutul ridicat de sodiu al acestui fel de mâncare, un studiu realizat în persoane cu această afecțiune nu a arătat nicio relație semnificativă între aportul de kimchi și tensiunea arterială ridicată Linia de jos Kimchi este un preparat coreean acru, adesea preparat din varză și alte legume.

Deoarece este un aliment fermentat, se mândrește cu numeroase probiotice.

kimchi beneficii de scădere în greutate

Aceste microorganisme sănătoase pot oferi kimchi mai multe beneficii pentru sănătate. Poate ajuta la reglarea sistemului imunitar, la promovarea pierderii în greutate, la combaterea inflamației și chiar la încetinirea procesului de îmbătrânire.

Asevedeași