Pierderi de grăsime în masă, Ce este slăbitul din greutate?

Pierderea în masă a grăsimilor

O întrebare foarte frecventă în comentariile de pe site este cum să transformi grăsimea în mușchi și care ar fi cel mai rapid mod de a realiza acest lucru.

8 kg pierdere de grăsime

Din păcate, nu este posibilă transformarea grăsimii corporale în masa musculară. Ei bine, cel puțin nu așa cum vă imaginați. Deoarece transformarea grăsimilor în masa musculară este "imposibilă" Masa musculară și grăsimea sunt țesuturi complet diferite și pentru scopuri diferite în corpul nostru.

pierderi de grăsime în masă

Țesutul care formează masa musculară este compus din proteine, apă, glicogen o formă de energieîn timp ce grăsimile corporale sunt compuse dintr-o legare a celulelor care au grăsimi. În plus, scopul principal al masei musculare este de a permite mișcarea corpului, în timp ce grăsimea servește în primul rând ca o rezervă de energie pentru organism în situații specifice. Fiecare tip de țesut este, de asemenea, capabil să genereze energie în moduri diferite și produce hormoni în moduri diferite țesutul adipos poate crește conversia testosteronului la estrogen, de exemplu.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Pe scurt, mușchii și grăsimile corporale au foarte puține lucruri în comun, iar corpul uman nu are cum să transforme unul în altul. Dar pentru că atât de pierderi de grăsime în masă oameni cred și caută acest lucru?

pierderi de grăsime în masă

Această convingere că putem transforma grăsimea pierderi de grăsime în masă mușchi provine în principal din anunțurile imense care arată transformări în care o persoană a pierdut multă grăsime și a câștigat o mulțime de mase musculare. Acest lucru dă impresia că persoana a "schimbat" grăsimea corporală pe care o avea pentru masa musculară.

Problema se înrăutățește atunci când aceste transformări vin însoțite de anunțuri care pierderi de grăsime în masă doar acest schimb de minuni.

Hipertrofie cu pierderi de grăsime. Cum sa transformi grasimea in masa musculara

Din păcate, nimic din lume nu va transforma grăsimea în masa musculară și viceversa. Acest lucru înseamnă, de asemenea, că, dacă o persoană cu prea multă mase musculară se oprește de formare, nu va deveni obeză, deoarece întreaga masă a devenit grăsime corporală.

pierderi de grăsime în masă

Acesta este un alt mit plictisitor frecvent utilizat de cei care nu doresc să urmeze antrenament și dietă sau intenționează intenționat să demece pe cineva care are prea multă mușchi. Ce se întâmplă de obicei, în acest caz, este cineva cu cantități mari de mase musculare, opriți pur și simplu antrenamentul și dieta.

Acest lucru va determina această persoană să piardă majoritatea rezultatelor.

  • Pierdeți în greutate înainte de perioada dvs
  • Ce este slăbitul din grăsime?
  • Ce tratamente de remodelare corporală elimină grăsimea?
  • Компьютеры терпеть не могут бесконечности, поэтому выдают девятки.

La urma urmei, corpul tau raspunde la stimulul generat de antrenament, si cu o nutritie adecvata, creste. Dacă nu mai faceți acest lucru, nu există niciun motiv pentru care organismul menține masa musculară.

Pierderea de grăsimi în masă, 6 sugestii cum să reduceți din grăsime și creșterea masei musculare

Textul continuă după publicitate. Deja câștigul de grăsime în comun apare deoarece practicantul, în plus față de oprirea dieta și formarea, adoptă obiceiuri proaste care favorizează acumularea de grăsimi. Ce se poate face cu adevărat Dacă sunteți interesat de acest subiect și ați venit aici, este foarte probabil că într-o oarecare măsură va trebui să pierdeți grăsimea și să câștigați masa musculară. Vestea bună este că ambele probleme pot fi rezolvate cu o pregătire adecvată și o dietă.

Deficit de pierdere de grăsime, Cum sa pierzi din tesutul adipos fara a pierde din masa musculara

Vestea proastă este că fiecare problemă trebuie tratată într-un mod specific și în timp util. De ce? Pur și simplu pune, mai multe grăsimi corporale, cu atât mai ușor este de a câștiga chiar mai mult grăsime.

Pentru a câștiga masa musculară este necesar să consumați mai multe calorii decât corpul are nevoie, să susțină funcționarea corpului și să susțină hipertrofia musculară.

Acest lucru înseamnă că va trebui să mănânci mai mult decât obișnuitul de a crește, și de a face acest lucru în timp ce excesul de greutate este o idee rea.

Puteți câștiga chiar și mușchi, dar nu va fi meritat atunci când este timpul să pierdeți, deoarece o mare parte din câștig poate fi pierdut. Câștigarea masei musculare necesită consumarea mai multor calorii decât necesită corpul, în timp ce pierderea de grăsime necesită altfel; a consuma mai puțin calorii. Când consumăm mai puține calorii, corpul nostru este forțat să caute alte surse de energie pentru a se susține, practic făcând grăsimea folosită ca sursă de energie prin arderea grăsimii.

Cum sa transformi grasimea in masa musculara

Problema este că acest lucru, de asemenea, sabotaj procesul de hipertrofie, deoarece organismul nu va avea suficientă energie pentru a sprijini creșterea musculară, care este scenariul ideal pentru acest scop. Câștigarea mușchiului și pierderea de grăsime în același timp apar doar în situații arde țesutul de grăsime de specifice.

Do This Warm Up Before Your Workouts - Quick Warm Up Routine

De exemplu: Oamenii care nu s-au antrenat niciodată în viață - atunci când o persoană care nu a dat niciodată stimuli organismului crește pentru a începe formarea, câștigurile inițiale vor apărea chiar și antrenamente greșite sau fără dietă.

În această situație, în primele câteva luni de antrenament, chiar mănâncă puțin în scopul arderii grăsimilor, individul poate câștiga încă mușchi în același timp.

Deficit de pierdere de grăsime 6 strategii care iti reduc riscurile la dieta

Oamenii care se întorc la antrenament după un timp au oprit - datorită memoriei musculare, este mult mai rapid să recuperați câștigurile pe care le-ați avut o zi și acest lucru poate să apară chiar dacă nu vă alimentați pentru a câștiga mase musculare.

Genetică favorabilă - unii norocoși au pur și simplu facilitatea de a câștiga musculare, indiferent de ceea ce fac. În aceste pierderi de grăsime în masă rare, este posibil să se obțină masa musculară și să se piardă în același timp grăsimea. Consumul de droguri - Steroizii anabolizanți pot favoriza obținerea masei musculare și arderea grăsimilor în același timp.

  • Cum a pierdut jennifer mccarthy în greutate
  • Hai să aflăm Deficit de pierdere de grăsime, Cum sa pierzi din tesutul adipos fara a pierde din masa musculara Varsta si mostenirea genetica pot contribui la acumularea grasimii la nivelul burtii Greutatea este determinata in mare masura de modul in care echilibrezi caloriile pe care le consumi cu energia pe care o arzi.
  • Cum sa nu-ti pierzi Masa Musculara in timp ce Slabesti Top 3 Sfaturi Hipertrofie cu pierderi de grăsime, Cum să Crești în Masă Musculară și să Slăbești Grăsime în același Timp Definirea musculară Un endomorf nu are, de regulă, probleme de a câștiga masă și putere musculară cu antrenament, dar, în compensație, de obicei acumulează grăsime cu ușurință, în special în alimentație.
  • Dieta General Motors: cum poți slăbi, sănătos, 8 kg.

Pentru toate celelalte cazuri, din păcate, cea mai bună cale de ieșire este de a face primul gol și apoi de a merge la celălalt. Pe scurt Este posibil să pierdeți grăsimea și să câștigați masa musculară, dar transformați grăsimea în masa musculară și viceversa, niciodată.

Ce este slăbitul din grăsime? Pierderea în masă a grăsimilor Conținutul Pooping mai des pierderea în greutate Cum sa nu-ti pierzi Masa Musculara in timp ce Slabesti Top 3 Sfaturi Mirosuri pentru pierderea în greutate Citeste si Care este dieta modelelor Victorias Secret. Este bogată în grăsimi bune și în proteine și săracă în carbohidrați Nu bea decât apă! How to do Cardio for Fat Loss Nu sucuri — nici acidulate, nici neacidulate! Nici măcar apă aromatizată, întrucât gustul dulceag al acesteia determină corpul să secrete insulină.

Dacă aveți nevoie pentru a reduce acumularea de grăsimi și doriți să obțineți masa, concentrați-vă mai întâi pe o dietă de ardere a grăsimilor.

Fiind cu un procent bun de grăsime este deja pe jumătate, de aici vă veți simți foarte bine cu voi și vă veți putea concentra în întregime pe câștigarea masei musculare, fiind capabili să aveți un corp fizic bun în tot acest proces.

Asevedeași