Skeleton pierdere în greutate

Dorsalgie joasă

Exercițiul cu greutate este într-adevăr inutil pentru forța osoasă? Permiteți-mi să nu sunt de acord.

Abstract Fundal: Scheletul este privit recent ca un organ endocrin care afectează metabolismul energetic.

În opinia mea, problema nu este atât de mare încât articolul oferă răspunsuri greșite; este că pune o întrebare greșită. Pentru a înțelege contextul, nu uitați că, odată ce terminați pubertatea, cursul normal al îmbătrânirii implică o pierdere constantă și inexorabilă a osului.

Studiile au descoperit că chiar și bărbații tineri și de vârstă mijlocie pierd în mod obișnuit între 0, 4 și 1, 5 procente în fiecare an din densitatea lor osoasă.

Miza este și mai dramatică când ai în vedere un deceniu sau o viață, mai degrabă decât un an. De aceea, atunci când tratați și monitorizați pacienții cu risc de osteoporoză, pur și simplu skeleton pierdere în greutate sau chiar încetinirea declinului densității osoase de la an la an poate fi considerată un rezultat de succes și este asociată cu un risc mai mic de fractură.

Articolul The Times menționează că studiile asupra exercițiilor fizice au descoperit un risc mai mic de fractură la adulții mai în vârstă, dar atribuie acest lucru mușchilor mai puternici, reducând probabilitatea căderilor.

pierde greutatea fierbinte

În timp ce, fără îndoială, există un adevăr în acest sens, există și studii despre intervenții care nu skeleton pierdere în greutate skeleton pierdere în greutate fizice - terapii medicamentoase - unde densitatea osoasă rămâne stabilă sau scade, dar riscul de fractură scade, de asemenea.

De unde știm că efectele subtile ale exercițiilor fizice se adaugă în timp? O modalitate este de a compara cohorte care fac diferite tipuri de exerciții fizice, așa cum a făcut Hinton într-un studiu din Atunci când a comparat alergătorii obișnuiți, bicicliștii și antrenorii de rezistență, bicicliștii au avut o densitate osoasă semnificativ mai scăzută - așa cum era de așteptat, deoarece ciclismul nu oferă efecte impactante și nu construiește mușchi care mențin oasele sub tensiune, despre care se crede că sunt cele două elemente cheie ale exerciții de stimulare a oaselor.

Imunosupresie Utilizare de droguri administrate intravenos Prezența anumitor semnale, denumite semnale de avertizare, indică necesitatea efectuării unor teste suplimentare pentru a identifica problemele subiacente mai grave, care ar putea necesita tratament imediat sau specializat. When warranted, imaging such as MRI can provide clear detail about disc related causes of back pain L4—L5 disc herniation shown Este indicată efectuarea unor radiografii în cazul existenței unor semnale de avertizare, simptome neurologice persistente care nu dispar sau dureri constante ori agravante. În general, această afecțiune nu este gravă, dispare fără a depune prea multe eforturi, iar la recuperare contribuie încercarea de a reveni la activitățile normale cât mai curând, în funcție de limitele de durere.

Un alt punct interesant din acest studiu este că masa corporală totală slabă adică mușchiul a fost un bun predictor al densității osoase la bicicliști și antrenori de rezistență, dar nu la alergători. Deci, în general, a avea mai mult mușchi este bun pentru oasele tale, deoarece mușchiul puternic aplică tensiune. Dar acest efect este influențat de impactul scăpător al activităților precum alergarea: se pare că este mai important să se obțină impacturi scăpate decât să aibă mult mușchi.

grăsime mononesaturată pentru pierderea în greutate

Revenind la punctul inițial: Da, este adevărat că a face câteva luni de exercițiu nu va produce o creștere dramatică a rezistenței osoase. Bone nu răspunde la exerciții fizice cu creșteri dramatice așa cum ne imaginăm mușchii.

arderea grăsimilor de burtă mai rapidă

Asevedeași